Wynajęcie biura

Pieniądze, biznes, kredyty, lokaty

Wynajęcie biura

Postautor: Lipka33 » 23 listopada 2017, 11:37 - czw

Wreszcie postanowione! Wyprowadzam biznes ze stolicy! Nie będę płacić kolosalnych kwot za niewielkie biuro i malutki magazyn. Tym bardziej, że interesy z Czechami idą coraz lepiej. Dlatego rozglądam się za czymś niedaleko czeskiej granicy. Macie może namiar na jakieś wartościowe biuro i magazyn?
Lipka33
 
Posty: 72
Rejestracja: 31 maja 2017, 15:52 - śr

Re: Wynajęcie biura

Postautor: Jerzy1985 » 23 listopada 2017, 12:09 - czw

Ja pomyślałam o... Rybniku. Dlaczego? Bo przede wszystkim jest tanio. Znalazłam tam taką super ofertę na wynajem hali magazynowej, a do tego biura, może przypadnie Ci do gustu?
Jerzy1985
 
Posty: 53
Rejestracja: 05 września 2017, 16:03 - wt

Re: Wynajęcie biura

Postautor: wawka » 25 listopada 2017, 19:15 - sob

Odnośnie magazynu, to od siebie z czystym sercem mogę polecić Ci jedynie firmę Nedcon. Jest to producent regałów magazynowych . Sama niedawno orientowałam się w tym temacie, i bez dwóch zdań muszę przyznać że jest to firma bezkonkurencyjna, najlepsza na naszym rynku. Proponuje produkty bardzo wysokiej jakości w niskich cenach.
wawka
 
Posty: 16
Rejestracja: 25 listopada 2017, 14:09 - sob

Re: Wynajęcie biura

Postautor: monteo » 14 grudnia 2017, 12:20 - czw

Prowadząc magazyn potrzebny będzie chociaż jeden laptop np do kontroli stanu magazynowego. Dlatego zapoznaj sie z ofertą http://leasinglaptopa.pl/Lenovo-16f53bae-7fcd-440d-8488-54c0601da735 Możesz skorzystać z oferty leasingu i spokojnie spłacasz raty a na końcu dokonujesz wykupu. Raty nie są wysokie, a ty od razu nie musisz wykładać całej gotówki.
monteo
 
Posty: 149
Rejestracja: 12 września 2015, 11:00 - sob

Re: Wynajęcie biura

Postautor: romo545 » 19 grudnia 2017, 17:15 - wt

a to się opłaca
romo545
 
Posty: 1
Rejestracja: 19 grudnia 2017, 17:12 - wt

Re: Wynajęcie biura

Postautor: onaion » 24 stycznia 2018, 20:41 - śr

Kiedy już wynajmiemy biuro, warto zatroszczyć się o to, żeby naszym pracownikom komfortowo się w nim pracowało. Niezbędne będą na pewno napoje dla pracowników, na przykład woda zdatna do picia oraz kawa. Firma https://yazamco.com.pl/ oferuje profesjonalne eskpresy do kawy oraz dystrybutory wody, dzięki którym nasi pracownicy ani przez chwilę nie poczują się spragnieni w pracy. Moim zdaniem to bardzo dobra inwestycja, dużo bardziej opłacalna, niż na przykład kupowanie wody butelkowanej ;)
onaion
 
Posty: 86
Rejestracja: 15 maja 2017, 06:01 - pn

Re: Wynajęcie biura

Postautor: Rusałka » 29 stycznia 2018, 22:48 - pn

Wynajęcie pomieszczenia na biuro nie stanowi większego problemu - gorzej jest z jego urządzeniem i wyposażeniem. Większość dnia spędza się w pracy dlatego funkcjonalne zagospodarowanie przestrzeni jest bardzo ważne nie tylko ze względów estetycznych ale także z uwagi na komfort pracy. Bardzo dobre nowoczesne rozwiązania w kwestii planowania przestrzeni biurowej oraz akustyki w biurze oferuje firma Miko Max Smart Office http://www.mikomaxsmartoffice.pl/produk ... akustyczne . Pomagają w doborze odpowiednich materiałów wykończeniowych, kolorów, mebli a także aranżacji biura.
Rusałka
 
Posty: 113
Rejestracja: 29 grudnia 2016, 13:43 - czw

Re: Wynajęcie biura

Postautor: Kajetan22 » 08 lutego 2018, 16:56 - czw

moim zdaniem nie opłaca się
Kajetan22
 
Posty: 5
Rejestracja: 08 lutego 2018, 15:33 - czw

Re: Wynajęcie biura

Postautor: aniaola37 » 23 marca 2018, 14:07 - pt

Jak dla mnie to w każdym biurze powinien być dobry ekspres ciśnieniowy. Bez niego nie wyobrażam sobie spędzania tam kilku godzin dziennie. Na stronie https://www.cafesilesia.pl/kawa-lavazza mój szef kupił ekspres La Pavoni który się bardzo fajnie sprawuje, a robi nawet kilkadziesiąt kaw dziennie
aniaola37
 
Posty: 58
Rejestracja: 04 stycznia 2017, 20:50 - śr


Wróć do Wszystko o finansach

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron