Przed zakupem auta używanego

Forum o samochodach, motorach

Przed zakupem auta używanego

Postautor: Anna1971 » 02 kwietnia 2021, 13:44 - pt

Cześć. Jestem totalnie zielony jak chodzi o samochody. Na co zwracacie uwagę gdy macie wybrać interesujące was auto? Potrzebuję małe miejskie auto do pracy i na większe zakupy co jakiś czas. Co możecie polecić do kwoty 20 tysięcy?
Anna1971

Re: Przed zakupem auta używanego

Postautor: wally » 26 kwietnia 2021, 18:58 - pn

Mnie zainteresowały samochody Dacia, a właściwie jeden, konkretny model. Mówię o elektrycznej Dacii Spring. Wygląd ma świetny. Przy tym to proste i solidne auto z ceną chyba najkorzystniejszą na rynku elektryków. Cóż, przyznam się, że myślę o niej codziennie przed snem. Tak na poważnie, to naprawdę zastanawiam się nad jej zakupem. Sprawdź sobie. Myślę, że tobie też przypadnie do gustu.
wally

Postautor: Milutka90 » 28 kwietnia 2021, 13:52 - śr

A co sądzicie o samochodach marki Seat? Podobają się Wam takie auta, na przykład najnowsze modele? Ja ostatnio trafiłam na taką stronę internetową http://autoseat.pl, na której znalazłam mnóstwo wartościowych informacji i ciekawostek właśnie na temat różnych modeli Seata. Jeśli więc interesuje Was taki temat, to polecam również i Wam tam zajrzeć ;)
Milutka90

Postautor: Alice » 28 kwietnia 2021, 19:24 - śr

Jeżeli używane, to przede wszystkim przegląd u mechanika i sprawdzenie grubości lakieru. Obejrzyj sobie łowców szpachli, jak ładnie usiłują kamuflować rozbite graty.

Postautor: whiterose » 29 kwietnia 2021, 21:22 - czw

Ja właśnie chciałabym w tym roku wymieć też swój samochód na coś lepszego, ale zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Póki, co przeglądam sobie najnowsze auta, ale używane na pokato.pl. Chce się zorientować, jakie są ceny i dostępne roczniki.
whiterose

Postautor: adik » 20 maja 2021, 17:58 - czw