Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Dyskusje na różne tematy

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Blistka » 31 marca 2018, 11:37 - sob

Zgadzam się, taki system monitoringu GPS to aktualnie konieczność, by faktycznie oszczędzić. Szczególnie, gdy mamy firmę typowo transportową, to przecież nie możemy sobie pozwolić, by pojazdy pozostawały bez takiej lokalizacji. Dzięki GANFLEET https://www.gannet.pl/korzysci/korzysci-stosowania-ganfleet/, wiemy gdzie dany pojazd aktualnie przebywa, widzimy trasę, liczbę tankowań i liczbę i miejsce postojów, więc to naprawdę ułatwia działania i pozwala na jeszcze bardziej efektywne wdrażanie zmian. Wszystko to sprowadza się przecież do jednego, by być bardziej konkurencyjną firmą na rynku. Trzeba więc skorzystać, by czerpać z tego jak najwięcej korzyści.
Blistka
 
Posty: 49
Rejestracja: 18 października 2016, 15:58 - wt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: RafiFifi112 » 04 kwietnia 2018, 10:51 - śr

Ja w swojej firmie miałem duże problemy z terminową płatnością należności. Na ratunek przyszedł mój kuzyn, który polecił mi faktoring odwrotny. Co to konkretnie jest? W tym artykule http://faktoring.biz/faktoring/jak-dziala-faktoring-odwrotny/ świetnie jest wszystko wytłumaczone. Na pewno po przeczytaniu tego nie będziecie mieli żadnych wątpliwości, co do tego rodzaju faktoringu. Polecam się z tym zapoznać :)
RafiFifi112
 
Posty: 6
Rejestracja: 20 marca 2018, 21:06 - wt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: lenka34 » 18 kwietnia 2018, 10:06 - śr

A jak u was z telefonami? Bo my po przeniesieniu numerow do tej sieci sporo zaoszczędziliśmy - https://folx.com/ Nie ma sensu wydawać kasy na marne, lepsze pakiety mamy a kasy mniej idzie
lenka34
 
Posty: 72
Rejestracja: 17 czerwca 2016, 22:54 - pt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Dzennika5 » 21 kwietnia 2018, 11:12 - sob

Nawet takie mniejsze oszczędności w skali miesiąca, rocznej potrafią dobrze procentować. Szczególnie jak postawicie na parę rzeczy, które ograniczą opłaty nawet o kilkadziesiąt złotych miesięcznie. U nas ostatnio zmieniliśmy dostawce tuszy i tonerów. Zaopatrujemy się w zamienniki w sklepie https://www.profibiuro.pl/toner-jw-h436 ... 10546.html Znacznie taniej to wychodzi i na pewno rocznie zbierze nam sie przez to spora sumka zaoszczędzonych pieniędzy
Dzennika5
 
Posty: 24
Rejestracja: 14 czerwca 2017, 13:06 - śr

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: wawka » 23 kwietnia 2018, 10:24 - pn

Sama do niedawna zastanawiałam się gdzie znaleźć oszczędności w prowadzeniu firmy. Przywiązuję dużą wagę do reklamy, więc tutaj na pewno nie mogłam zrezygnować z podpisanych wcześniej umów. Natomiast oszczędność znalazłam w drukarce, aż samej jest mi trudno w to uwierzyć. Do tej pory miałam w biurze drukarkę, która często się psuła. Ciągłe serwisy, kupno nowych materiałów eksploatacyjnych a koniec końców i tak korzystałam z pobliskiej drukarki. W końcu trafiłam na ofertę firmy http://drukarkizafree.pl/ i to jest naprawdę strzał w 10. Wynajmuję sprzęt najwyższej jakości za 27zł miesięcznie, a w cenie mam już wliczone wszystkie tusze i tonery. To dla mnie odkrycie tego roku.
wawka
 
Posty: 49
Rejestracja: 25 listopada 2017, 14:09 - sob

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: lenka34 » 09 maja 2018, 18:35 - śr

Jeśli ktoś ma gastronomiczny lokal to są opcje wypożyczenia sprzętu do lokalu, nie trzeba go kupować. Na przykład firma Winterhalter wypożycza swoje zmywarki i wyparzarki - dobra opcja zwłaszcza na starcie
lenka34
 
Posty: 72
Rejestracja: 17 czerwca 2016, 22:54 - pt

Poprzednia

Wróć do Rozmowy ogólne

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron