Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Dyskusje na różne tematy

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Blistka » 31 marca 2018, 11:37 - sob

Zgadzam się, taki system monitoringu GPS to aktualnie konieczność, by faktycznie oszczędzić. Szczególnie, gdy mamy firmę typowo transportową, to przecież nie możemy sobie pozwolić, by pojazdy pozostawały bez takiej lokalizacji. Dzięki GANFLEET https://www.gannet.pl/korzysci/korzysci-stosowania-ganfleet/, wiemy gdzie dany pojazd aktualnie przebywa, widzimy trasę, liczbę tankowań i liczbę i miejsce postojów, więc to naprawdę ułatwia działania i pozwala na jeszcze bardziej efektywne wdrażanie zmian. Wszystko to sprowadza się przecież do jednego, by być bardziej konkurencyjną firmą na rynku. Trzeba więc skorzystać, by czerpać z tego jak najwięcej korzyści.
Blistka
 
Posty: 58
Rejestracja: 18 października 2016, 15:58 - wt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: RafiFifi112 » 04 kwietnia 2018, 10:51 - śr

Ja w swojej firmie miałem duże problemy z terminową płatnością należności. Na ratunek przyszedł mój kuzyn, który polecił mi faktoring odwrotny. Co to konkretnie jest? W tym artykule http://faktoring.biz/faktoring/jak-dziala-faktoring-odwrotny/ świetnie jest wszystko wytłumaczone. Na pewno po przeczytaniu tego nie będziecie mieli żadnych wątpliwości, co do tego rodzaju faktoringu. Polecam się z tym zapoznać :)
RafiFifi112
 
Posty: 6
Rejestracja: 20 marca 2018, 21:06 - wt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: lenka34 » 18 kwietnia 2018, 10:06 - śr

A jak u was z telefonami? Bo my po przeniesieniu numerow do tej sieci sporo zaoszczędziliśmy - https://folx.com/ Nie ma sensu wydawać kasy na marne, lepsze pakiety mamy a kasy mniej idzie
lenka34
 
Posty: 120
Rejestracja: 17 czerwca 2016, 22:54 - pt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Dzennika5 » 21 kwietnia 2018, 11:12 - sob

Nawet takie mniejsze oszczędności w skali miesiąca, rocznej potrafią dobrze procentować. Szczególnie jak postawicie na parę rzeczy, które ograniczą opłaty nawet o kilkadziesiąt złotych miesięcznie. U nas ostatnio zmieniliśmy dostawce tuszy i tonerów. Zaopatrujemy się w zamienniki w sklepie https://www.profibiuro.pl/toner-jw-h436 ... 10546.html Znacznie taniej to wychodzi i na pewno rocznie zbierze nam sie przez to spora sumka zaoszczędzonych pieniędzy
Dzennika5
 
Posty: 60
Rejestracja: 14 czerwca 2017, 13:06 - śr

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: wawka » 23 kwietnia 2018, 10:24 - pn

Sama do niedawna zastanawiałam się gdzie znaleźć oszczędności w prowadzeniu firmy. Przywiązuję dużą wagę do reklamy, więc tutaj na pewno nie mogłam zrezygnować z podpisanych wcześniej umów. Natomiast oszczędność znalazłam w drukarce, aż samej jest mi trudno w to uwierzyć. Do tej pory miałam w biurze drukarkę, która często się psuła. Ciągłe serwisy, kupno nowych materiałów eksploatacyjnych a koniec końców i tak korzystałam z pobliskiej drukarki. W końcu trafiłam na ofertę firmy http://drukarkizafree.pl/ i to jest naprawdę strzał w 10. Wynajmuję sprzęt najwyższej jakości za 27zł miesięcznie, a w cenie mam już wliczone wszystkie tusze i tonery. To dla mnie odkrycie tego roku.
wawka
 
Posty: 164
Rejestracja: 25 listopada 2017, 14:09 - sob

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: lenka34 » 09 maja 2018, 18:35 - śr

Jeśli ktoś ma gastronomiczny lokal to są opcje wypożyczenia sprzętu do lokalu, nie trzeba go kupować. Na przykład firma Winterhalter wypożycza swoje zmywarki i wyparzarki - dobra opcja zwłaszcza na starcie
lenka34
 
Posty: 120
Rejestracja: 17 czerwca 2016, 22:54 - pt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: annek » 28 maja 2018, 11:30 - pn

A sprzęt? Jaki macie w firmie?
annek
 
Posty: 5
Rejestracja: 28 maja 2018, 11:25 - pn

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Beowolf » 05 czerwca 2018, 09:10 - wt

Jednym z rozwiązań jest skorzystanie z telefonii VoIP. To o wiele tańsze niż zwyczajne dzwonienie i według mnie warto mieć coś takiego u siebie w firmie. My korzystamy z usług Super VoIP i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie innego rozwiazania na chwilę obecną.
Beowolf
 
Posty: 129
Rejestracja: 26 kwietnia 2017, 12:27 - śr
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: benia55 » 27 czerwca 2018, 12:14 - śr

a z jakich ofert korzystacie w przypadku internetu mobilnego ? Zastanawiam się nad skorzystanie z oferty nowego polskiego operatora, sieci Otvarta https://otvarta.pl/internet Przegladałam rózne oferty i u nich wychodzi zdecydowanie najtaniej :) Przy opcji ze zmiennym IP koszta abonamentów wahają się od 14,99 do 39,99 zł za miesiąc
benia55
 
Posty: 157
Rejestracja: 05 kwietnia 2017, 20:50 - śr

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: onaion » 01 września 2018, 14:17 - sob

Jeśli już mowa o oszczędnościach w firmie, to myślę, że warto korzystać z wszelkiego rodzaju dofinansowań, zwłaszcza tych z Unii Europejskiej. Najpierw jednak warto się dowiedzieć, jak działa taka pomoc publiczna Szkolenie z tego zakresu przeprowadza na przykład firma J.G.Training z Warszawy, która działa już na rynku prawie 15 lat i cieszy się bardzo dobrymi rekomendacjami. Może warto byłoby z takiego szkolenia skorzystać?
onaion
 
Posty: 445
Rejestracja: 15 maja 2017, 06:01 - pn

PoprzedniaNastępna

Wróć do Rozmowy ogólne

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika