Strona 9 z 10

Re: wyposażenie biura

Post: 21 maja 2019, 23:32 - wt
autor: ziaja03
Jak chcesz mieć zdrową czystą wodę w biurze to warto skorzystać z dystrybutora firmy https://www.eden.pl/horeca W ofercie można znaleźć zarówno wodę źródlaną jak i filtrowaną i mogą być gazowane jeśli tylko sobie zażyczymy. Wybór jest ogromny więc każdy będzie zadowolony a koszt wynajmu jest niewielki. Zarówno pracownicy jak i goście będą zadowoleni z takiego rozwiązania.

Re: wyposażenie biura

Post: 28 maja 2019, 14:21 - wt
autor: Antoska55
Z pewnością jest wiele rzeczy, które koniecznie powinny znaleźć się w każdym biurze. Myślę że w wielu przypadkach świetnie sprawdzi się propozycja od https://www.import-maszyn.eu Jest to sklep internetowy w którym będziecie mogli znaleźć laminatory, maszyny pakujące, zgrzewarki i wiele innych propozycji urządzeń biurowych.

Re: wyposażenie biura

Post: 29 maja 2019, 13:27 - śr
autor: Leno
W każdym biurze powinien znajdować się "kącik socjalny" dla pracowników, gdzie będą mogli zrobić sobie kawę, herbatę czy zjeść posiłek. W takim kąciku powinny znaleźć się ręczniki papierowe, mydło, płyn do naczyń , jakieś kubki i talerzyki itp. Moim zdaniem to bardzo ważne bo kazdy pracownik powinien mieć możliwość skorzystania z miejsca, w którym spokojnie zje posiłek.
Środki higieniczne oraz środki czystości możecie zamówić od firmy Verde Avis. Tu także znajdziecie preparaty chemiczne do sprzątania, które także z pewnością przydadzą się w biurze.

Re: wyposażenie biura

Post: 10 lipca 2019, 08:39 - śr
autor: marciniak
Na pewno potrzebna będzie drukarka. Do drukarki trzeba regularnie kupować tusze więc warto pomyśleć o wysokiej jakości zamiennikach. Polecam w tym celu wejść na stronę https://artjet.pl/. Znajdziecie tam rozwiązania dla wielu różnych modeli.

Re: wyposażenie biura

Post: 10 lipca 2019, 09:01 - śr
autor: Konrad89
Biuro kojarzy mi się głównie z "siedzącym" miejscem pracy, więc wg mnie najistotniejszy jest wybór wygodnego i ergonomicznego krzesła https://meblowy24.pl/krzesla.html . Ważne żeby było komfortowe, (w końcu przeciętny pracownik biurowy spędza na nim większość dnia), ale też pasowało do całości wystroju danego wnętrza.

Re: wyposażenie biura

Post: 11 lipca 2019, 14:20 - czw
autor: Rusałka
Nie wiem czy wiecie, że są takie specjalne budki, które powodują wyciszenie biura? Zerknijcie na stronę firmy https://www.budkitelefoniczne.pl/o-budkach.html oferującej te budki. Jeśli w biurze pracuje dużo osób i panuje hałas to taka budka doskonale zdaje egzamin. Budka izoluje dźwięki dochodzące z zewnątrz co sprawia, że można w ciszy i komforcie przeprowadzić np rozmowę telefoniczną czy rozmowę z klientem.

Re: wyposażenie biura

Post: 16 lipca 2019, 00:55 - wt
autor: kitkaja
Do biura na pewno się przyda ci coś takiego jak niszczarka dokumentów a tą dostaniesz tutaj https://niszczeniedokumentow.eu/ w atrakcyjnej cenie. Dodatkowo możesz zlecić im niszczenie dokumentów i nośników zgodnie z przepisami RODO. Polecam się zapoznać z ich ofertą bo warto i na pewno się przyda w przyszłości.

Re: wyposażenie biura

Post: 21 lipca 2019, 20:31 - ndz
autor: ogarek
O biuro należy zadbać kompleksowo. Jest to ważne, aby lokal, w którym będziemy prowadzić swój biznes był przede wszystkim funkcjonalny. Właśnie dlatego ciekawym rozwiązaniem może okazać się fit out biura. Total Sec oferuje tego typu realizacje. Taki kompleksowy remont pozwala dopasować konkretne pomieszczenie do potrzeb pracowników i klientów.

Re: wyposażenie biura

Post: 30 lipca 2019, 09:01 - wt
autor: AdaPowiada
Jak chodzi o aranżację biura, ja postawiłabym, poza oczywiście wysokiej jakości meblami, na takie http://mediaporty24.pl/listwy-zasilajace/ listwy zasilające. Świetne rozwiązanie, u mnie spisuje się genialnie!

Re: wyposażenie biura

Post: 02 sierpnia 2019, 13:24 - pt
autor: wallisa
Jak tu już ktoś słusznie zauważył niezbędne w biurze są niszczarki http://di.com.pl/ktore-dane-nalezy-nisz ... rmie-63449 , bo dokumenty powinny być zniszczone w taki sposób, by nie można było odczytać z nich żadnej informacji ani złożyć ich w całość