wyposażenie biura

Dyskusje na różne tematy

Re: wyposażenie biura

Postautor: Baudrillard724 » 22 października 2018, 11:19 - pn

A co sądzicie o tym, by zaopatrzyć się w takie coś jak sejfy na klucze? Chodzi mi o rozwiązania takiego rodzaju: https://www.saffort.pl/sejfy-na-klucze . Oczywiście dużo tutaj zależy od specyfiki konkretnego biura, ale akurat to, w którym ja pracuję jest dość obszerne i praktycznie do każdego pomieszczenia są osobne klucze – więc regularnie są problemy z tym, że jakiś pojedynczy kluczyk się gdzieś zawieruszy albo że trzeba ze trzy albo cztery klucze po kolei sprawdzać, bo niestety organizacja pod tym względem akurat zawodzi u nas – o takim detalu nikt niestety nie pomyślał. Myślę więc, że taki sejf pomógłby raz, że zorganizować i uporządkować to lepiej a dwa, to zawsze jest jednak większe bezpieczeństwo – bo bez tych kluczy raczej będzie ciężko komuś ukraść firmowy sprzęt ; ).
Baudrillard724
 
Posty: 109
Rejestracja: 17 października 2018, 13:46 - śr

Re: wyposażenie biura

Postautor: sofia32 » 16 listopada 2018, 10:26 - pt

Zdecydowanie przyda się drukarka albo urządzenie wielofunkcyjne. Osobiście korzystam ze sprzętu marki Epson i mogę go śmiało polecić. Aktualnie jest to model L3110. Kompaktowy, wydajny i oszczędny. Obsługa jest szalenie prosta. Z plusów - z drukarką dostałam zapas tuszu na ok. 3 lata i mogłam skorzystać z promocji cashback. W ramach promocji oddają część kosztów zakupu. Trwa do końca roku i obejmuje wiele modeli. Także to dobry czas na zakup.
sofia32
 
Posty: 106
Rejestracja: 30 listopada 2017, 12:44 - czw

Re: wyposażenie biura

Postautor: irenka » 18 listopada 2018, 16:35 - ndz

Baudrillard724 pisze:A co sądzicie o tym, by zaopatrzyć się w takie coś jak sejfy na klucze?


Myślę, że lepszym rozwiązaniem będą lokalizatory BiiSafe Buddy od mySafety https://sklep.mysafety.pl/pl/p/Lokalizator-bluetooth-BiiSafe-Buddy/52. Są niedrogie, więc to niewielki wydatek, a sprawdzą się przy odszukiwaniu zaginionych kluczy. Dzięki technologii bluetooth i zainstalowanej w smartfonie aplikacji, żaden klucz już się nie zawieruszy.
irenka
 
Posty: 33
Rejestracja: 09 lipca 2018, 11:04 - pn

Re: wyposażenie biura

Postautor: marciniak » 19 listopada 2018, 11:38 - pn

Na pewno trzeba też pomyśleć o mniejszych ale bardzo istotnych elementach. Mam na myśli na przykład artykuły biurowe takie jak długopisy, pisaki czy zeszyty. Na szczęście wszystko to można zamówić w internecie - istnieją bardzo dobrze wyposażone sklepy internetowe, jak na przykład https://szkolnezakupy.pl/zeszyty-a5. Warto się rozejrzeć.
marciniak
 
Posty: 643
Rejestracja: 01 marca 2016, 16:37 - wt

Re: wyposażenie biura

Postautor: Mustella » 19 listopada 2018, 14:33 - pn

Urządzając biuro albo prowadząc nawet niewielki własny biznes , trzeba myśleć o wszystkim,od najmniejszej,najdrobniejszej rzeczy po te ważne dla nas ale i naszych pracowników.Wiadomo nie od dziś jak ważna jest woda dla pracowników zwłaszcza kiedy za oknem praży słońce.Każdy z pracowników powinien mieć dostęp do świeżej wody,bez względu na to na jakim stanowisku pracuje i jak długo.
Mustella
 
Posty: 26
Rejestracja: 07 lipca 2017, 20:08 - pt

Re: wyposażenie biura

Postautor: Biała15 » 26 listopada 2018, 18:28 - pn

W każdym biurze powinien znaleźć sie dobrej klasy komputer jak na przykład ten tutaj https://itnes.pl/notebooki-lenovo-think ... 10pro.html Jest to bardzo wysokiej klasy komputer który poradzi sobie z każdym zadaniem biurowym. Warto sie nad nim zastanowić.
Biała15
 
Posty: 291
Rejestracja: 13 czerwca 2018, 12:28 - śr

Re: wyposażenie biura

Postautor: Leno » 30 listopada 2018, 22:20 - pt

Moim zdaniem najważniejsze są meble. Biuro powinno być urządzone funkcjonalnie i praktycznie bo w pracy spędza się większość dnia. Meble najlepiej robić na wymiar, gdyż takie meble są dobrze dopasowane do potrzeb pracowników. W meblach biurowych często wykorzystuje się stelaże http://www.mikomal.pl/stelaze , dzięki czemu meble wyglądają bardzo nowocześnie.
Leno
 
Posty: 199
Rejestracja: 05 marca 2017, 21:49 - ndz

Re: wyposażenie biura

Postautor: xihut » 03 grudnia 2018, 23:11 - pn

Zamiast skupiac się na "wyposażeniu" biura lepiej pomyślec o wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań, z pewnością warto dziś inwestować w aplikacje - https://tech.wp.pl/jakim-zmianom-ulegla ... 119584897a dzięki nim możesz zdobyć przewagę konkurencyjną ;)
xihut
 
Posty: 253
Rejestracja: 22 grudnia 2017, 10:35 - pt

Re: wyposażenie biura

Postautor: FrankieeFran » 06 grudnia 2018, 18:26 - czw

Jeżeli macie mniejsza firmę, może niekoniecznie trzeba będzie wynajmować biuro na rok, dwa czy też na inne, długie okresy najmu. Na stronce http://workingclub.pl możecie znaleźć bardzo elastyczne podejście do wynajmu biura. Pooglądajcie sobie ich pełną ofertę.
FrankieeFran
 
Posty: 44
Rejestracja: 05 października 2017, 09:06 - czw

Re: wyposażenie biura

Postautor: ziaja03 » 12 grudnia 2018, 22:01 - śr

Jeżeli chcesz kupować meble to polecam Ci sie zainteresować ofertą jaka przedstawia ta firma https://arlmeble.com/ są to uzywane meble warszawa jest dużym miastem ale ten sklep jest znany w całej aglomeracji. Posiadają bardzo gustowne oferty i w bardzo dobrych cenach.
ziaja03
 
Posty: 289
Rejestracja: 10 stycznia 2018, 17:07 - śr

PoprzedniaNastępna

Wróć do Rozmowy ogólne

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron