Firma do obróbki cnc potrzebna od zaraz!

Dyskusje na różne tematy

Firma do obróbki cnc potrzebna od zaraz!

Postautor: katarzyna.j » 12 czerwca 2018, 09:33 - wt

Witam,

poszukuję doświadczonej oraz przede wszystkim odpowiedzialnej jednostki zajmującej się obróbką aluminium . Czy przytoczona przeze mnie marka jest wam znana? Ktokolwiek korzystał z jej usług. Jestem ciekaw waszych uwag - bezpośrednio w tym temacie jestem absolutnie zielony

Pozdrawiam
katarzyna.j

Re: Firma do obróbki cnc potrzebna od zaraz!

Postautor: Arancia<3 » 22 sierpnia 2018, 10:53 - śr

Może najlepiej zapytać o to fachowców na forum budowlanym? Albo jakimś branżowym blogu?
Arancia<3

Postautor: Jerzy1985 » 22 sierpnia 2018, 12:35 - śr

Albo też takiego producenta grodzic, rur hydraulicznych czy innych tego rodzaju elementów. Powinni mieć informację na ten temat.
Jerzy1985

Postautor: galinana » 19 listopada 2018, 14:24 - pn

Ja mogę Ci polecić firmę CNC-JET. Korzystałam z jej usług w zakresie cięcia wodą innowacyjną metodą waterjet i byłam bardzo zadowolona. Wszystko wykonane zostało bardzo precyzyjnie i na czas. Firma działa na Podkarpaciu już od jakiegoś czasu i spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na ich temat i chociaż miałam swoje obawy to postanowiłam spróbować, ostatecznie wyszło nawet lepiej niż oczekiwałam. Więcej informacji odnośnie oferty firmy CNC-JET znajdziesz na ich stronie internetowej: http://cncjet.pl/.
galinana

Postautor: xihut » 20 listopada 2018, 23:14 - wt

Ja mogę polecić firmę z Wyszkowa Wiór Płyt. Znam ich z produkcji mebli pod wymiar, jednocześnie słyszałem, że zajmują się też obróbką CNC. Na ich stronie z całą pewnością znajdziesz więcej informacji na ten temat ;)
xihut

Postautor: Leno » 07 grudnia 2018, 12:36 - pt