Ból zęba

Dyskusje na różne tematy

Ból zęba

Postautor: Upper » 25 stycznia 2018, 00:52 - czw

Dobry wieczór, od tygodnia bardzo boli mnie ząb a konkretnie 8. Mam teraz 25 lat i dopiero pól roku wszytskie zęby mądrości się u mnie pojawiły. Słyszałam od moich koleżanek, że większość osób od razu je wyrywa. Jednak ja wolałabym wystarczająco dobrze o nie dbać zanim je wyrwę chociaż może nie znam się na tyle. Ale teraz przy okazji tego, że i tak idę do stomatologa na pewno upewnię się jak powinnam postąpić. Ostatni raz u dentysty byłam 1 rok temu , ale mam strasznie złe wspomnienia w związku z czym obiecałam sobie, że tym razem zrobię porządne rozeznanie. Studiuję w Krakowie więc nie chciałbym specjalnie jechać do innego miasta i zalezy mi znaleźć jakiegoś dobrego specjalistę właśnie tu. Przejrzałam sporo stron i natrafiłam między innymi na https://cm.enel.pl/centrum-medyczne/przychodnie-i-placowki/przychodnie-i-placowki/ i jeden jest na Pawej a drugi na Klimickiego , ale nigdy nie słyszałam nic o nich, czy ktoś z Was ewentualnie z rodziny był u nich? Czy długo się czeka na wizytę ? Pozdrawiam.
Upper

Re: Ból zęba

Postautor: Erquli22 » 25 stycznia 2018, 10:20 - czw

Ja zawsze jeżdżę na ostry dyżur dentystyczny.
Erquli22

Postautor: radison » 30 stycznia 2018, 15:34 - wt

Wszystko zależy jaki ból zęba nam towarzyszy. Ja staram się dbać o zęby by nie dopuścić do takiej sytuacji, jednakże ostatnio strasznie bolał mnie ząb, aż musiałem go leczyć kanałowo. Na szczęście na stronie http://www.duodent.rzeszow.pl/oferty/leczenie-kanalowe.html znalazłem informacje, że leczenie kanałowe w Rzeszowie nie jest wcale takie drogie i szybko pojechałem do tego stomatologa. Cały zabieg nie trwał jakoś długo, a co najważniejsze nic mnie nie bolało, gdyż otrzymałem znieczulenie ;)
radison

Postautor: Stokrotka » 15 lutego 2018, 10:31 - czw

Czasem nawet perfekcyjne dbanie o zęby nie uchroni nas przed próchnicą :( Ja tak niestety miałam.
Stokrotka