Strona 7 z 8

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 24 kwietnia 2017, 15:42 - pn
autor: magda86
jest wiele sposobów dzięki którym można zaoszczędzić na opłatach w firmie. Jednym z nich jest renegocjacja umów z dostawcami energii elektrycznej, gazu czy ciepła. Na Polskim rynku jest dość duża konkurencja między dostawcami a my nie mamy obowiązku być wierni jednej firmie. Warto jednak przed zmianą operatora przeczytać porady na ten temat (http://blog.aleo.com/wybierz-najlepsza-oferte-energii-elektrycznej-dla-swojej-firmy/) żeby się nie okazało, że zmienimy złego dostawcę prądu na jeszcze gorszego. Podobnie sprawa ma się z innymi usługami za które nasza firma płaci.
W większości firm szczególnie tych zajmujących się sprzedażą pracownicy mają służbowe telefony komórkowe. W skali całej firmy może to być nawet kilkanaście telefonów i do tego trzeba jeszcze doliczyć internet. Jest to ogromna karta przetargowa to zdobycie dużego rabatu w sieci komórkowej.

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 06 maja 2017, 21:07 - sob
autor: ela677
Ja oszczędzam w ten sposób, że sama zjmuję się księgowością. Wspomagam się tylko programem https://afaktury.pl/ , który jest tani i bardzo funkcjonalny. Niesamowicie ułatwia pracę.

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 18 maja 2017, 19:00 - czw
autor: bluee
Jeśli przyjmujesz gości w swojej firmie i przylatują do Ciebie samolotami lub innymi środkami transportu to możesz podpisać korzystną umowę z korporacją, która będzie świadczyła usługi transportowe dla Twojej firmy. Tu ciekawa oferta z tym związana http://eletaxi.pl/oferta-biznesowa/lotnisko-i-transfer-gosci. Firma mojego męża ma podpisaną taką umowę i na pewno przynosi to sporo korzyści, nie tylko finansowych :)

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 19 maja 2017, 17:49 - pt
autor: Karol87
najlepiej takie kwestie omawiac z fachowcami

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 24 maja 2017, 08:47 - śr
autor: Magelan60
Kupuj zamienniki tuszy:
Obrazek

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 29 maja 2017, 08:07 - pn
autor: onaion
Przede wszystkim - nie dać się oszukać. Bardzo często korzystamy z usług firm zewnętrznych - czy to jeśli chodzi o prowadzenie księgowości, czy to sprzątania biura. Na kalkulatordlafirm.pl można w prosty i przyjemny sposób wyliczyć, ile powinniśmy takiej firmie zapłacić, na podstawie wpisanych przez nas danych, np miejscowość, wielkość firmy, ilość pracowników itp. Oczywiście jest to wyliczenie szacunkowe, jednak pozwoli nam uniknąć sytuacji, kiedy zapłacimy dwa razy więcej niż powinniśmy ;)

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 02 czerwca 2017, 12:31 - pt
autor: pola_piasecka
może spróbuj na czymś innym, bo tak może być ciężko

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 07 czerwca 2017, 18:12 - śr
autor: Sunnkredio
Najlepiej zatrudnić fachowca, który zapozna się ze wszystkim i stworzy plan optymalizujący Twoją firmę ;) Ja polecam Ci firme Leahill,
doradcy leanhill zawsze są dostępni.

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 20 czerwca 2017, 16:44 - wt
autor: Gosia
Jest wiele różnych sposobów na oszczędności w firmie. Na pewno warto np. kupować zamienniki tuszów i tonerów, zwłaszcza jeśli w firmie drukuje się sporo dokumentów. Zarówno oryginały, jak i zamienniki dostępne są w tym sklepie https://ale.pl/1061-materialy-eksploatacyjne .

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 21 czerwca 2017, 13:24 - śr
autor: HighIT
Nie jestem specjalistą, ale z tego co wiem to prawnik jest w stanie znaleźć haczyki w umowach prawnych, które uchronią Ciebie przed nienaciąganiem ze strony konsumentów