Strona 7 z 7

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 24 kwietnia 2017, 15:42 - pn
autor: magda86
jest wiele sposobów dzięki którym można zaoszczędzić na opłatach w firmie. Jednym z nich jest renegocjacja umów z dostawcami energii elektrycznej, gazu czy ciepła. Na Polskim rynku jest dość duża konkurencja między dostawcami a my nie mamy obowiązku być wierni jednej firmie. Warto jednak przed zmianą operatora przeczytać porady na ten temat (http://blog.aleo.com/wybierz-najlepsza-oferte-energii-elektrycznej-dla-swojej-firmy/) żeby się nie okazało, że zmienimy złego dostawcę prądu na jeszcze gorszego. Podobnie sprawa ma się z innymi usługami za które nasza firma płaci.
W większości firm szczególnie tych zajmujących się sprzedażą pracownicy mają służbowe telefony komórkowe. W skali całej firmy może to być nawet kilkanaście telefonów i do tego trzeba jeszcze doliczyć internet. Jest to ogromna karta przetargowa to zdobycie dużego rabatu w sieci komórkowej.

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 06 maja 2017, 21:07 - sob
autor: ela677
Ja oszczędzam w ten sposób, że sama zjmuję się księgowością. Wspomagam się tylko programem https://afaktury.pl/ , który jest tani i bardzo funkcjonalny. Niesamowicie ułatwia pracę.

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 18 maja 2017, 19:00 - czw
autor: bluee
Jeśli przyjmujesz gości w swojej firmie i przylatują do Ciebie samolotami lub innymi środkami transportu to możesz podpisać korzystną umowę z korporacją, która będzie świadczyła usługi transportowe dla Twojej firmy. Tu ciekawa oferta z tym związana http://eletaxi.pl/oferta-biznesowa/lotnisko-i-transfer-gosci. Firma mojego męża ma podpisaną taką umowę i na pewno przynosi to sporo korzyści, nie tylko finansowych :)

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Post: 19 maja 2017, 17:49 - pt
autor: Karol87
najlepiej takie kwestie omawiac z fachowcami