Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Dyskusje na różne tematy

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Momo » 23 listopada 2016, 13:48 - śr

Możesz zaoszczędzić spore pieniądze na utylizacji niepotrzebnych dokumentów. Zamiast zlecić to firmie zewnętrznej kup sobie porządną, wydajną niszczarkę (polecam tę https://segato.pl/pl/p/Niszczarka-Kobra-1-CC4-ES/1676) i sam niszcz dokumenty.
Momo
 
Posty: 149
Rejestracja: 16 maja 2016, 13:14 - pn

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Wtuk » 02 grudnia 2016, 21:21 - pt

Warto szukać informacji jak kupować opał taniej w sieci. Wiele informacji o tym jak można to robić znajdziemy tutaj http://biomasapoig.pl/brykiet-kominkowy/ Kupowanie w sieci również w tej dziedzinie przynosi oszczędności.
Wtuk
 
Posty: 12
Rejestracja: 09 listopada 2016, 17:41 - śr

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: inka989 » 05 grudnia 2016, 15:14 - pn

Jestem zwolenniczką samokształcenia. Powierzanie komuś swojej księgowości opłaca się dopiero jak się ma się na tyle dużo księgowania że wymaga to kont analitycznych i zatrudnienia biegłej księgowej. Dużo prostszą drogą jest zrobienie jakiegoś kursu księgowości, najlepiej z elementami polityki kadrowej, zarządzania czy sprawozdawczości unijnej. Takie kursy organizuje Academy of Business http://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/informacja-menedzerska-czyli-rachunkowosc-zarzadcza-w-praktyce%2C2/ . Mają świetne zaplecze szkoleniowe i duże doświadczenie w organizacji szkoleń i kursów zawodowych zakończonych certyfikatami międzynarodowymi. Wykładowcami są współpracujący z nimi pracownicy naukowi między innymi z SGH i Akademii Leona Koźmińskiego.
inka989
 
Posty: 6
Rejestracja: 05 grudnia 2016, 14:46 - pn

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: sol » 12 grudnia 2016, 11:53 - pn

Gdzie drukujecie materiały reklamowe do firmy? Sam miałem podobny problem ostatnio ponieważ również chciałem znacznie ograniczyć koszta w firmie Postanowiłem przerzucić się z drukarni stacjonarnej do internetowej . Róznica cenowa jest spora.

Zobaczcie sobie na Openprint: http://www.openprint.pl/ - jest to tania drukarnia internetowa. Najtańsza z jaką miałem do czynienia. Im więcej tam drukujecie tym cena na wydruki jest niższa.
sol
 
Posty: 14
Rejestracja: 12 grudnia 2016, 11:04 - pn

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Wtuk » 21 grudnia 2016, 17:30 - śr

zaoszczędzić można na kosztach ogrzewani, bo od jakiegoś czasu mają tendencję wzrostową. W takiej sytuacji może pomóc poradnik/blogi gdzie można przeczytać jak ograniczyć np propan. Takim sposobem zaoszczędziłem blisko 800zł
Wtuk
 
Posty: 12
Rejestracja: 09 listopada 2016, 17:41 - śr

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: PannaMi » 23 grudnia 2016, 16:47 - pt

Brexit daje ciekawy impuls gospodarce w Polsce. Firmy obawiające się zamieszania jakie wywoła opuszczenie Unii Europejskiej przez Wielką Brytanię coraz częściej zastanawiają się nad przerzuceniem swoich fabryk do Polski. Po co mają trzymać tam swoje firmy skoro i tak pracują w nich Polacy. Jako jedna z pierwszych przeniesiona zostaje do Polski produkcja groszy. Pamiętacie jak dwa lata temu Mannicy Polskiej odebrano tę produkcję z uwagi na wysokie koszty surowca. Brytyjczykom pozwolono wykonywanie monet z tańszego stopu. Teraz pewnie pozwolono również na obniżenie kosztów produkcji naszej mennicy. To dobrze bo założona przez Stanisława Augusta Mennica Polska obchodzi w tym roku swoje 250-lecie. Oczywiście nadal jej podstawową działalnością jest sprzedaż złota z własnej rafinerii.
Obrazek
PannaMi
 
Posty: 6
Rejestracja: 16 marca 2015, 21:04 - pn

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Edyta6 » 10 stycznia 2017, 23:28 - wt

Ja polecam od siebie zakupić telefon typowo biznesowy - tani ,praktyczny no i solidny. Telefony tego typu http://www.maxcom.pl/maxcom-classic-mm237 są niezawodne - nie zacinają się i mają dużą wytrzymałość baterii. Poza tym obsługuje 2 karty sim co w takiej cenie często się nie zdarza.
Edyta6
 
Posty: 55
Rejestracja: 11 września 2016, 20:24 - ndz

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Miki » 21 stycznia 2017, 20:05 - sob

Jest wiele sposóbów na oszczędzanie jednak nie każdy wie jak do sprawy podejść. Najlepiej znaleźć sposób, który najbardziej do nas przemawia.
Wiem, że u nich https://pl.getbucks.com/blog/jak-oszcze ... -internet/ można znaleźć sporo ciekawych artykułów dotyczących właśnie oszczędzania. Myślę, że warto abyś tam zajrzał :)
Miki
 
Posty: 101
Rejestracja: 26 sierpnia 2015, 20:53 - śr

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: tolka » 23 stycznia 2017, 00:05 - pn

Edyta6 pisze:Ja polecam od siebie zakupić telefon typowo biznesowy - tani ,praktyczny no i solidny. .


Z tym się zgodzę, bo rachunki za telefon rzeczywiście mogą mocno obciążyć budżet. Należy brać dedykowane dla firm taryfy, które w ofercie ma na przykład T-mobile. Jeśli chodzi o telefon to sprawdzi się apple iphone http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/tel ... enci/apple . Chodzi o to, by smartfon był szybki, multimedialny i pojemnościowy, bo taki w biznesie jest niezbędny
tolka
 
Posty: 20
Rejestracja: 22 stycznia 2017, 23:56 - ndz

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Anika » 03 lutego 2017, 09:31 - pt

Faktycznie oszczędności w firmie możemy szukać na wiele sposobów. Przy czym na pewno warto poszukać materiałów eksploatacyjnych w przystępnych cenach. Bardzo ciekawą ofertę pod tym względem posiada na pewno LOCO Print http://locoprint.pl/ . Możemy tam bowiem kupić tusze, tonery a także tanie tablety i inne urządzenia w naprawdę przystępnych cenach. Wobec czego bez wątpienia warto tą ofertę wziąć pod uwagę.
Anika
 
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 21:44 - śr

PoprzedniaNastępna

Wróć do Rozmowy ogólne

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron