Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Dyskusje na różne tematy

Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: usia87 » 07 listopada 2014, 14:56 - pt

Wierzcie mi, że możliwości jest bardzo dużo. Można na prawdę nieźle zaoszczędzić, tylko trzeba wiedzieć jak. W przypadku oszczędności na energii, mamy do dyspozycji portal http://www.ekofachowcy.pl/, który pomoże Wam porównać ceny fotowoltaiki, kolektorów słonecznych czy pomp ciepła. Jest to pierwszy w Polsce portal tego typu. Dzięki niemu porównasz konkretne oferty instalatorów OZE z Twojej okolicy.
usia87
 
Posty: 3
Rejestracja: 28 października 2014, 16:02 - wt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: cristina » 17 lutego 2015, 12:38 - wt

właśnie też ostatnio czytałam, że jak chce się postawić swój magazyn, to można sporo zaoszczędzić na ekologicznych rozwiązaniach, takich jakie np. są opisane na stronie tej firmy: http://www.amwin.pl/oferta,58.html. Akurat tym zaczęłam się trochę interesować, bo mój chłopak chce się wkręcić w taki biznes. Ale faktycznie takie ekologiczne rozwiązania w firmie baaardzo się opłacają.
cristina
 
Posty: 5
Rejestracja: 17 lutego 2015, 12:26 - wt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: marys » 20 marca 2015, 15:54 - pt

Możesz zaoszczędzić porównując chociażby ceny innych biur rachunkowych, jeżeli korzystasz oczywiście z takiego biura. Znalazłam Ci artykuł na ten temat:
http://www.biuroksiegowe-perfekto.pl/artykuly/12-cennik-biur-rachunkowych
Generalnie możesz siąść i zobaczyć co najwięcej pieniędzy Ci zabiera i jak możesz zmniejszyć dany koszt.
Taka analiza na pewno Ci się przyda.
marys
 
Posty: 25
Rejestracja: 27 stycznia 2015, 12:10 - wt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: cocacola » 20 maja 2015, 19:39 - śr

Można dużo zaoszczędzić przy zmianie operatora. Tym bardziej, że w tej chwili jest bardzo duży wybór. Np słyszałam, że ten jest jednym z najtańszych http://www.spikon.pl/telefon-voip/ . Wprowadza też nowe technologie takie jak wirtualna centrala czy też telefonie internetową. Myślę, że warto szukac oszczędności w taki sposób tym bardziej, że jakość usług nie ulegnie pogorszeniu.
cocacola
 
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwietnia 2015, 21:07 - sob

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: 62miko » 01 czerwca 2015, 18:26 - pn

Możesz tez zaoszczedzic na sprzecie. Ja np niedawno widziałam niedrogie kserokopiarki na http://www.extracom.pl/ i zastanawiam się nad zakupem jednej do firmy. Od dawna chciałam kupić ale szkoda mi było kasy. Planuję też zaoszczędzić trochę na komputerach i telefonach. Teraz sporo tańszych sprzętów ma lepszą jakosć niż te drogie.
62miko
 
Posty: 18
Rejestracja: 04 maja 2015, 06:16 - pn

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: aniaopal » 02 czerwca 2015, 15:19 - wt

i na archiwizowaniu dokumentów pokapować to i do piwnicy http://twojeopakowania.pl/
aniaopal
 
Posty: 2
Rejestracja: 02 czerwca 2015, 15:14 - wt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: owsiana » 02 czerwca 2015, 22:44 - wt

mOżna również oszczędzać na paliwie jeśłi ma się w firmie samochody. Świetnie sprawdzi się do tego monitorowanie pojazdów i sonda paliwa. Dzięki temu można kontrolować zuzycie paliwa i zmniejszyć je o kilkadziesiąt procent. U nas monitoring gps sprawdza się już jakis czas i pozwala na zaoszczędzenie sporej sumy pieniędzy.
owsiana
 
Posty: 1
Rejestracja: 02 czerwca 2015, 22:28 - wt

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: wertykalny » 04 sierpnia 2015, 15:23 - wt

Na przykład na oprogramowaniu Jak masz w sklepach za kilka stowek windowsa tak mozna kupic nawet za 180 zl.
wertykalny
 
Posty: 117
Rejestracja: 18 lutego 2015, 11:56 - śr

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: Sybilla » 05 sierpnia 2015, 17:32 - śr

Zaoszczędzić sie da szukając w sieci okazji np jeśli o części zamienne chodzi. Chocby takie opony Prestige Tyres do wózków widłowych- widziałam ostatnio w praomocji chyba 40 % rabatu. To niezła oszczędnośc bo gatunkowo te opony sa bardzo dobre.
Sybilla
 
Posty: 76
Rejestracja: 15 czerwca 2015, 22:37 - pn

Re: Jak zaoszczędzić na opłatach w firmie?

Postautor: maślanka » 13 sierpnia 2015, 10:05 - czw

Na wielu rzeczach sie da zaoszczedzic. U nas w firmie na przyklad przyoszczedzilismy, kupujac telefony w internecie zamiast w sklepach stacjonarnych (przykladowo moj galaxy s5 kosztowal o 500 zl mniej niz w stacjonarce w ktorej patrzylam), albo zamiast wziac z abonamentem (wydaje sie ze taniej, ale tak naprawde to nie jest taniej, 24 msc placisz raty za ten telefon tak naprawde).
Gdzie warto zjeść Kraków http://www.lajkonik-pik.pl/pl/krakow ??  Lajkonik prawdę Ci powie. Sniadanie świeże, pożywne i zdrowe.
maślanka
 
Posty: 130
Rejestracja: 10 sierpnia 2015, 17:34 - pn

Następna

Wróć do Rozmowy ogólne

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika