Znalezione wyniki: 105

Wyszukiwanie zaawansowane

Re: Jak dbacie o cerę?

Moja dziewczyna na przykład bardzo dba o siebie i o swoją cerę też. Była nawet niedawno w gabinecie dermedika na zabiegu mezoterapii igłowej. Muszę przyznać, że nawet ja zauważyłem roznicę. jej skóra wygląda znacznie lepiej!
autor: spicybartek
11 maja 2017, 22:16 - czw
 
Forum: Rozmowy ogólne
Temat: Jak dbacie o cerę?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 5398

Re: zepsuty laptop

A po co od razu kupować nowy, jak można naprawić? Skoro trzeba tylko wymienić jakąś częśc i komputer nadal będzie śmigał, to warto go zanieść do serwisu. Świetny serwis komputerowy jest w krakowie na ulicy szlak. Nazywa się redicreo i znają się tam na komputerach jak mało kto.
autor: spicybartek
11 maja 2017, 22:11 - czw
 
Forum: Rozmowy ogólne
Temat: zepsuty laptop
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 2576

Re: Krakow serwis kompa

Ja na twoim miejscu oddałbym zepsuty komputer do serwisu redicreo. Chłopaki tam znają się na sprzęcie jak mało kto. Naprawią Ci niemal wszystko!
autor: spicybartek
11 maja 2017, 22:09 - czw
 
Forum: Rozmowy ogólne
Temat: Krakow serwis kompa
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 2276

Re: Ochrona komputera

Ja też myslę, że trzeba by tu zainwestować w dobry program antywirusowy. Może G data? Znasz? Jak nie, to Ci powiem, że to bardzo dobry program. Możesz go kupić na przykład w sklepie kluczsystem. Jest niedrogi.
autor: spicybartek
11 maja 2017, 22:06 - czw
 
Forum: Rozmowy ogólne
Temat: Ochrona komputera
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 916

Re: Odzyskiwanie danych i serwis komputerowy w Krakowie

Dobry serwis komputerowy mają w krakowie na ulicy szlak. Nazywa się redicreo. Oddawałem tam kiedyś kompa do naprawy i był szybko naprawiony, więc super.
autor: spicybartek
11 maja 2017, 22:04 - czw
 
Forum: Rozmowy ogólne
Temat: Odzyskiwanie danych i serwis komputerowy w Krakowie
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 7029

Nasiona marihuany

Coraz częściej się teraz słyszy o nasionach marihuany, że są legalne i powszechnie dostępne. Jakie jest wasze zdanie na ten temat i czy znacie jakieś sklepy internetowe gdzie faktycznie można legalnie zamówić takie coś? :)
autor: spicybartek
08 maja 2017, 15:22 - pn
 
Forum: Rozmowy ogólne
Temat: Nasiona marihuany
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 325

nasiona marihuany

chce poruszyć temat jestem ciekawy są sądzicie i czy znacie temat :D kumpel od jakiegoś czasu kolekcjonuje nasiona marihuany, kupuję z tego co wiem na ganja farmer i po prostu je zbiera. pytałem jak to jest i nasiona są legalne więc ciekawie.... znacie temat, słyszeliście?
autor: spicybartek
28 kwietnia 2017, 09:34 - pt
 
Forum: Hobby
Temat: nasiona marihuany
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 168

Re: wyjazd majówkowy

Ja na wyjazd majowkowy wybieram się do Kudowy Zdroju. Zatrzymam się tam w hotelu Verde Montana. Zresztą ma on świetną lokalizacje - w samym centrum miasta. Zawsze można tam fajnie odpocząć, mają basen i saunę, więc na pewno nie będziemy się nudzić.
autor: spicybartek
20 marca 2017, 10:40 - pn
 
Forum: Rozmowy ogólne
Temat: wyjazd majówkowy
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 2763

Re: Krakow serwis kompa

Jeśli chcesz na kraków, to oczywiście polecam Ci serwis redicreo. Sam naprawialem u nich laptopa, ktorego zalałem kawą. Myslałem, że już nic z niego nie będzie, a jednak chlopaki go odratowali i śmiga jak nowy.
autor: spicybartek
20 marca 2017, 10:37 - pn
 
Forum: Rozmowy ogólne
Temat: Krakow serwis kompa
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 2276

Re: Sprzęt do rehabilitacji

Mój syn na rehabilitację jeździ do ośrodka stobno. Ma tam profesjonalną opiekę i zawsze zapewniamy mu dłuższy, dwutygodniowy turnus. Zauważamy, że czuje się po nim znacznie lepiej, zresztą ma tam indywidualnie dobierane zabiegi, co musi skutkować poprawą.
autor: spicybartek
20 marca 2017, 10:35 - pn
 
Forum: Rozmowy ogólne
Temat: Sprzęt do rehabilitacji
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1048
PoprzedniaNastępna

Wyszukiwanie zaawansowane

cron